Dépôt DSpace/Manakin

الإشهار السياحي الإلكتروني لنماذج مختارة من الأنترنت

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author ساسي, حورية
dc.date.accessioned 2020-09-22T08:28:55Z
dc.date.available 2020-09-22T08:28:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://localhost/xmlui/handle/123456789/233
dc.description.abstract The knowledge explosion, which affected all sectors, caused a tremendous technological revolution in the field of travel and tourism, which called for the designers of flash advertising to develop a publicity method via internet, taking into account the standards of the digital receiver. Algeria is one of the tourism-rich countries; it needs a targeted tourism advertisement based on innovative linguistic and technical strategies. Based on these data, the research problem was the following: to what extent does the language affect both parts; in attracting the receiver to choose the right tourist product? And what are the persuasive ways that associated with each advertising process? لقد أحدث الانفجار المعرفي، الذي مس جميع القطاعات ثورة تكنولوجية هائلة؛ في مجال السياحة والسفر، مما دعا بمصمّمي الوصلات الإشهارية إلى تطوير أسلوب الدعاية الإشهارية عبر الأنترنت، مراعاة لمعايير المتلقي الرقمي. و الجزائر إحدى الدول الغنية بالثروات السياحية، فهي بحاجة إلى إعلان سياحي موجه، يقوم على إستراتيجيات لغوية وتقنية مبتكرة، وفي خضم هذه الأوضاع تبلورت إشكالية البحث، و التي فحواها ما يلي: إلى أي مدى تؤثر اللغة بشقيها؛ في جذب المتلقي نحو اختيار المنتوج السياحي المناسب؟ وفيم تكمن السبل الإقناعية المصاحبة لكل عملية إشهارية؟ fr_FR
dc.publisher UB1 fr_FR
dc.subject الإشهار السياحي fr_FR
dc.subject الإشهار الإلكتروني fr_FR
dc.subject الإشهار السياحي الإلكتروني fr_FR
dc.subject الأنترنت fr_FR
dc.title الإشهار السياحي الإلكتروني لنماذج مختارة من الأنترنت fr_FR
dc.title.alternative مقاربة سوسيولسانية fr_FR
dc.type Thesis fr_FR


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Recherche avancée

Parcourir

Mon compte